Sypialnia moich marzen

20:22 Daisy 34 Comments

Dzisiaj będą wnętrzarskie inspiracje. Co prawda mamy wraz z Panem Jot jeszcze sporo czasu nim zaczniemy się urządzać, jednak ja już zbieram sobie inspiracje. Wiecie, jak już przyjdzie co do czego będę miała kilka pomysłów i propozycji. Nie będziemy musieli nad wszystkim myśleć od zera. Jak się możecie domyślić, tego typu posty będą się pojawiały co jakiś czas. Oczywiście możecie w tym żywo uczestniczyć. Piszcie w komentarzach co Wam się podoba, jakie inspiracje przypadły Wam do gustu no i możecie śmiało zostawiać linki do zdjęć wnętrz, które Was zauroczyły!

Na pierwszy ogień idzie sypialnia. Naprawdę bardzo podobają mi się proste, minimalistyczne i skandynawskie wnętrza. I właśnie taka miałaby być nasza sypialnia. Marzą mi się białe ściany i drewniana podłoga, w naturalnym kolorze desek. Widziałam ostatnio przepiękne panele, które były zrobione właśnie na wzór drewnianych podłóg - od razu stwierdziłam, że będą idealne do sypialni.
Kolejną ważną dla mnie rzeczą jest duże, wygodne łóżko (które nie musi być białe) i dobre, naturalne oświetlenie sypialni. No i z tym oświetleniem to wszyscy wiemy jak jest... Jeżeli nie będziemy się sami budować to moje wymarzone wielkie okna lub drzwi balkonowe pójdą po prostu w zapomnienie. Mimo wszystko chciałabym, aby w sypialni było dużo naturalnego światła.
Białą sypialnie zdecydowanie ożywiłabym poprzez dodatki. Przede wszystkim znajdowałoby się w niej dużo roślin oraz ramek z naszymi zdjęciami. Do tego jeszcze poduszki i narzuta na łóżko. Oczywiście miejsce na książki również by się znalazło. Nie wyobrażam sobie sypialni bez książek. Co prawda ostatnio czytam znacznie mniej niż wcześniej, jednak mimo wszystko książki muszą być w pobliżu.

Oczywiście są to takie luźne inspiracje. W głowie niby mam już obraz tej jednej, jedynej i wymarzonej sypialni, ale ciężko ubrać to wszystko w słowa i dokładnie Wam tutaj to opisać. Gdy dojdziemy z PJ do tego momentu, na pewno Wam co nieco pokażę na zdjęciach. A jakie sypialnie podobają się Wam? Która ze zdjęć, najbardziej przypadło do gustu? A może macie zupełnie inne typy? :)

34 komentarze:

  1. każda jest piękna, też mi się takie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie przejrzyste wnętrza ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łóżko duże to podstawa ale gwarancją zdrowego snu jest dobry materac ;-) Piękne fotki wybrałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z materacem będziemy mieć nie lada problem! Ja uwielbiam miękkie, a PJ twarde... To dopiero będzie ciężki orzech do zgryzienia! :)

      Usuń
  4. Ja też marzę o wielkich oknach ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam białą sypialnię z dużymi oknami, uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. też uwielbiam proste, skandynawskie klimaty. biel, szarość, delikatne kolory, drewno. prześwietne inspiracje! życzę urządzenia idealniej sypialni, która będzie azylem od wszystkiego <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jasna sypialnia i prosta przede wszystkim :) i nic mi więcej nie potrzeba (;

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie wnętrza - jasne, przejrzyste :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam ogromny pokój i kiedyś był biały, ale...wyglądał przez to na jeszcze większy i zimny, ostatecznie wystrój jest słoneczno-beżowy z intensywniejszymi dodatkami -i to jest strzał w 10 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nie mam pomieszczenia na sypialnie:(

    OdpowiedzUsuń
  11. To sypialnia również moich marzeń <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak sypialnia z naturalnym światłem, duże okna super by było ;)) Ja mam duże łóżko, jeszcze brakuje mi porządnej półki na książki, bo na szafce mam za mało miejsca ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. awesome post :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze marzyłam o jasnej sypialni <3 Niestety moje koty zaraz zamieniłyby ją w tor przeszkód :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne inspiracje, cudowna sypialnia <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podoba twoja Inspiracja na sypialnie :) Ja również lubię prostotę i taką ,,świeżość" w umeblowaniu

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie, wnętrza w bieli, coś pieknego ;) ale dodatki muszą byc, zeby ozywic!

    OdpowiedzUsuń
  18. Podobają mi się takie sypialnie. Jak będę kupować swoje mieszkanie to pomyślę o czymś podobnym ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. mi marzy się biała sypialnia i kolorowe dodatki:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham wnętrzniarskie inspiracje! :)
    Ptysiablog

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniałe sypialnie,biel jest cudowna<3

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam podobny gust :) chciałabym mieć duuużą sypialnię. Lubię przestronne, otwarte wnętrza. Ale do tego jeszcze daleko. Pozdrawiam! Gośka [www.zyciezpomyslem.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne wnętrze, przejrzyste takie, ojej marzenie i moje ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. także i moje marzenie.. :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam takie inspiracje, cudne wnętrza! Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi też się marzy taka biała, elegancka sypialnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Rownież uwielbiam minimalistyczne wnętrza ❤️

    OdpowiedzUsuń
  28. Super inspiracje. Też mi się taka sypialnia marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Sama przeglądam podobne inspiracje i chętnie urządziłabym podobnie własną sypialnię ;)

    OdpowiedzUsuń